Niveau 2 en langage C, εφαρμογής 2 στο προγραμματισμό C

                                   Η γλώσσα C που χρησιμοποιείται σε ανώτερη μηχανική
                                                             Εφαρμογή
Εισαγωγή:

Χρησιμοποιώντας τη γλώσσα C σε πολλές εφαρμογές μηχανικής, ειδικά σε χαμηλότερα επίπεδα ανάπτυξης ηλεκτρονικών (αναλογικών και ψηφιακών) και λύσεων EDA.

Στα προγράμματα ιατρικής ανάπτυξης και έρευνας που αναπτύσσουν μικροελεγκτές υλικού (τύπου Mplab χρησιμοποιώντας γλώσσα C, πληκτρολογήστε Atmel χρησιμοποιώντας γλώσσα συναρμολόγησης, μικροεπεξεργαστές ARM (μεταγλωττιστής C2H και σύνταξη, εντοπισμός σφαλμάτων χρησιμοποιώντας τη γλώσσα C ...).

 Στον έλεγχο βιομηχανικών γραμμών και τον έλεγχο σε πραγματικό χρόνο με τη χρήση του εργαστηρίου labview, οι λειτουργίες matlab με τμήματα προγραμματισμού C (έλεγχος αισθητήρων, ενεργοποίηση / απενεργοποίηση αισθητήρων, αποκρίσεις χρόνου εξόδου, σταθερές λειτουργίες ελέγχου).

Πολλές και πολλές εφαρμογές σε πολλούς τομείς.

Επίπεδο 2 σε C βήμα προς βήμα μαζί.


Πρώτο πρόγραμμα.

                   Le langage C utilisé dans une ingénierie de plus haut niveau
                                                 d'application
Introduction:

Utilisation du langage C dans de nombreuses applications d'ingénierie, en particulier dans un développement de niveau inférieur en électronique (analogique et numérique) et EDA Solutions.
Dans le développement médical et les programmes de recherche développant des microcontrôleurs matériels (type Mplab utilisant le langage C, type Atmel utilisant le langage assembleur, microprocesseurs ARM (compilateur C2H et compilation, débogage en langage C ...).

 Dans le contrôle de ligne industriel et le contrôle en temps réel à l'aide de labview,
 matlab fonctionne avec des composants de programmation C (contrôle des capteurs, commutation marche / arrêt des capteurs, réponses du temps de sortie, fonctions de test stables).

De nombreuses applications dans de nombreux domaines.
Niveau 2 en C étape par étape ensemble.


Premier programme.



              
                                                                 Fig-1
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

1 + Συμπερίληψη χρησιμοποιείται στις λειτουργίες προεπεξεργασίας, ορίζουμε int: integer, float: για δεκαδικούς αριθμούς, διπλό για υψηλή ακρίβεια.

2 + Έχω ορίσει 2 μεταβλητές i, j χρησιμοποιώντας τον τύπο int.

3+ printf: αυτή η λειτουργία χρησιμοποιείται για την εμφάνιση δεδομένων στην οθόνη.

4+ \ n: νέα γραμμή, \ t: κατάλογος, \ a: συναγερμός ...


5 + για (i = 1, i <0, i ++)



1 + Include est utilisé dans les fonctions de prétraitement, nous définissons int: integer, float: pour les nombres décimaux, double pour la haute précision.
2 + J'ai défini 2 variables i, j en utilisant le type int.
3+ printf: cette fonction est utilisée pour afficher des données sur l'écran.
4+ \ n: nouvelle ligne, \ t: tabulation, \ a: alarme ...

5 + pour (i = 1; i <0; i ++)



Fig-2


Here in the second application is used in banks on unix or on linux operating systems,
Using account number, amount of money, code user, type of money, country,…
This project when the bank consultant inserting money in real time dynamic C, there is a file of word created at the end of all operations every 8 hours with all operations passed.
Here we defind, int, char, double, also File*cfptr.
If condition, else if condition…

...............................................................................................................

Εδώ στη δεύτερη εφαρμογή χρησιμοποιείται σε τράπεζες σε unix ή σε λειτουργικά συστήματα linux,

Χρησιμοποιώντας τον αριθμό λογαριασμού, το χρηματικό ποσό, τον κωδικό χρήστη, τον τύπο του χρήματος, τη χώρα, ...

Αυτό το έργο, όταν ο τραπεζικός σύμβουλος εισάγει χρήματα σε πραγματικό χρόνο δυναμική C, δημιουργεί ένα αρχείο λέξης στο τέλος όλων των εργασιών κάθε 8 ώρες με όλες τις λειτουργίες να περάσουν.

Εδώ εμείς defind, int, char, double, επίσης File * cfptr.
Αν προϋπόθεση, αλλιώς εάν υπάρχει προϋπόθεση ...

Ici, dans la deuxième application est utilisée dans les banques sur UNIX ou sur les systèmes d'exploitation Linux,
Utilisation du numéro de compte, montant d'argent, code utilisateur, type d'argent, pays, ...
Ce projet lorsque le consultant bancaire insère de l'argent en temps réel dynamique C, il y a un fichier de mot créé à la fin de toutes les opérations toutes les 8 heures avec toutes les opérations passées.
Ici nous défind, int, char, double, aussi File * cfptr.
Si condition, sinon si condition ...

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Τρίτη εφαρμογή:

Οι Πιθανές Μαθηματικές πράξεις σε C,

Troisième application:

Les opérations mathématiques possibles en C,



     
                                                                           Fig-3


Σε αυτή την εφαρμογή χρησιμοποιήσαμε τις διαθέσιμες μαθηματικές λειτουργίες, με ειδική κωδικοποίηση σε C,

1- Έβαλα μια μεταβλητή με τον τύπο int = 2.

2-no + = 4, σημαίνει ότι 2 + 4 = 6, no- = 3 αυτό σημαίνει 6 - 3 = 3 και ούτω καθεξής, ...


3 - στο τέλος η μεταβλητή αφού όλες οι λειτουργίες θα δώσουν 2.


Dans cette application, nous avons utilisé les opérations mathématiques disponibles, avec un codage spécial en C,

1- Je mets une variable avec le type int = 2.
2- non + = 4, signifie que 2 + 4 = 6, no- = 3 cela signifie 6 - 3 = 3 et ainsi de suite, ...

3- à la fin la variable après toutes les opérations donnera 2.




                                                                   Fig-4


1-here we defined a menu, with 4 choices, and was using case  “instruction and break”.

2- Scan function to get a data input from the user, with defining that
The input will be int (entier ) by using %d.

3- after you choose your choice you will see the output.

Fifth application:


1-εδώ ορίσαμε ένα μενού, με 4 επιλογές και χρησιμοποιούσαμε την περίπτωση "instruction and break".

2- Λειτουργία σάρωσης για να πάρετε μια εισαγωγή δεδομένων από το χρήστη, καθορίζοντας το Η είσοδος θα είναι int (entier) χρησιμοποιώντας το% d.

3- Αφού επιλέξετε την επιλογή σας, θα δείτε την έξοδο.
Πέμπτη αίτηση:

1-ici nous avons défini un menu, avec 4 choix, et utilisions le cas "instruction et pause".
2- Scan fonction pour obtenir une entrée de données de l'utilisateur, avec définition que
L'entrée sera int (entier) en utilisant% d.
3- Après avoir choisi votre choix, vous verrez la sortie.

Cinquième application:




                                                                      Fig-5



In this application I made a 4 levels of the game.
the user has to find the number who choosed randomly by the Computer.
First level between 1 and 100, second level between 1 and 1000,…
So if there are 3 users and they have to try to find the number choosed by random way, so the user quickly find it, he will be the winner.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
6th application, Six application:
+ firstly we have our main file(page .c/.c++)
+secondly we made a new file with the same name (.h)
+thirdly we test our function developed in the H-file(contains prototypes, define, constants,…)

+fourthly you will see the output between the main.c and file.h

Σε αυτή την εφαρμογή έκανα 4 επίπεδα του παιχνιδιού.

ο χρήστης πρέπει να βρει τον αριθμό που επέλεξε τυχαία από τον υπολογιστή.

Πρώτο επίπεδο μεταξύ 1 και 100, δεύτερο επίπεδο μεταξύ 1 και 1000, ...

Έτσι εάν υπάρχουν 3 χρήστες και πρέπει να προσπαθήσουν να βρουν τον αριθμό που επιλέγεται τυχαία, ο χρήστης θα το βρει γρήγορα, θα είναι ο νικητής.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ ++++++
6η αίτηση, Έξι εφαρμογή:

+ πρώτα έχουμε το κύριο αρχείο μας (σελίδα .c / .c ++)

+ δεύτερον, δημιουργήσαμε ένα νέο αρχείο με το ίδιο όνομα (.h)

+ τρίτον, δοκιμάζουμε τη λειτουργία που αναπτύσσεται στο αρχείο H (περιέχει πρωτότυπα, ορισμός, σταθερές, ...)

+ Τέταρτον, θα δείτε την έξοδο μεταξύ του main.c και του file.h

Dans cette application, j'ai fait un 4 niveaux du jeu.
l'utilisateur doit trouver le numéro qui a été choisi au hasard par l'ordinateur.
Premier niveau entre 1 et 100, deuxième niveau entre 1 et 1000, ...
Donc, s'il y a 3 utilisateurs et qu'ils doivent essayer de trouver le nombre choisi de manière aléatoire, de sorte que l'utilisateur le trouve rapidement, il sera le gagnant.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ ++++++
6ème application, Six application:
+ d'abord nous avons notre fichier principal (page .c / .c ++)
+ d'autre part nous avons fait un nouveau fichier avec le même nom (.h)
+ troisièmement nous testons notre fonction développée dans le fichier H (contient des prototypes, define, constantes, ...)
+ quatrièmement, vous verrez la sortie entre le main.c et file.h

Fig-6a

+ πέμπτο ορίζω μια συνάρτηση (incremente) χρησιμοποιώντας ένα static, έναν ακέραιο τύπο, με ένα όρισμα που ονομάζεται nom.

+ έκτη μπορείτε να δείτε στις αριστερές πηγές (.c) και τις κεφαλίδες (.h)

+ έβδομο πρέπει να ονομάζεται tester14 ως το όνομα του αρχείου .c / .cpp.

Τώρα για να ολοκληρώσουμε το έργο μας χρησιμοποιούμε τη λειτουργία ή χρησιμοποιώντας και καλώντας το πρωτότυπο που ορίζεται στον tester14.h,

έτσι βάζουμε μια εκτύπωση printf με incremente (),
ελπίζω ότι μπορείτε να εκτυπώσετε μέχρι 8 ή 100 ή όπως σας αρέσει η έξοδος είναι στη μαύρη οθόνη.

Η χρήση των .c και .h είναι οι κύριες μορφές για την κατασκευή μεγάλων προγραμμάτων σε πολλές εφαρμογές.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

                                                                             Fig-7


Στην παρούσα έβδομη εφαρμογή:
Θα σας παρουσιάσω ένα πρόγραμμα που χρησιμοποιεί δείκτες και καλεί τους δείκτες.

Οι δείκτες χρησιμοποιούνται στα προγράμματά μας για πρόσβαση στη μνήμη ή για την κράτηση μέρους της μνήμης για τους τύπους και τις τιμές προγραμματισμού δεδομένων.

1+ Σε αυτήν την εφαρμογή μπορείτε να δείτε monpointer, p1, p2, P3 ως δείκτες χρησιμοποιώντας το * όνομα και αυτός είναι ο ορισμός που χρησιμοποιείται στη γλώσσα C για τους δείκτες.

2+ Ορίζω μια μεταβλητή ηλικία και ορίζω έναν δείκτη που ονομάζεται ψαράς.

3+ έπειτα από τη λειτουργία του printf (), εκτυπώνω ή βάζω στην οθόνη την έξοδο των διευθύνσεων (ή υπάρχει στη μνήμη όπως βλέπετε).

Τώρα μπορείτε να δείτε τους φίλους μου πώς αντιμετωπίζουν και τοποθετούν τα δεδομένα στη μνήμη και πώς μπορώ να τα ονομάσω.

Έτσι, το ίδιο πρόγραμμα έβαλα μετά από να καλέσω τον δείκτη και να ορίσω με εγγραφή μια θέση στη μνήμη, έβαλα σε αυτό την αξία της ηλικίας, και θα το ονομάσω από τη θέση του στη μνήμη με * psurage.


Σας ευχαριστώ που οι φίλοι μου ελπίζουν ότι μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό το δεύτερο επίπεδο για να αναπτύξετε από τη γλώσσα C πολλές καλές εφαρμογές για μηχανικούς και μηχανικές ανώτερες τεχνολογίες.


Dans cette septième application:

Je vais vous montrer un programme qui utilise des pointeurs et appelle les pointeurs.



Les pointeurs sont utilisés dans nos programmes pour accéder à la mémoire ou pour stocker une partie de la mémoire pour les types et les valeurs de programmation de données.



1+ Dans cette application, vous pouvez voir monpointer, P1, P2, P3 comme indicateurs à l'aide du * nom, ce qui est la définition utilisée dans le langage C pour les pointeurs.



2+ Je définis un âge variable et définis un marqueur appelé pêcheur.



3+ après la fonction printf (), j'imprime ou met la sortie d'adresse (ou est dans la mémoire comme vous voyez).



Vous pouvez maintenant voir mes amis comment ils traitent et placent les données en mémoire et comment puis-je les nommer.



Donc, je mets le même programme après l'indice d'appel et je me mis à enregistrer un emplacement en mémoire, je le mets dans la valeur de l'âge, et l'appellerai par sa position dans la mémoire * psurage.


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++1-    Treatments in the bank applications using it on Unix or Linux.

Developing a file using C language, for a bank applications,…

This application is used in putting data using dynamic real time application on unix and linux for users in their accounts defining ID1, ID2, currency type, amount debit or amount of money put by users and so on also their names and a very special thing changing this file in the end of the day in (MS.word or Wordpad giving reports ).

1- Θεραπείες στις τραπεζικές εφαρμογές που τη χρησιμοποιούν σε Unix ή Linux.

Ανάπτυξη ενός αρχείου χρησιμοποιώντας γλώσσα C, για ...

Αυτή η εφαρμογή χρησιμοποιείται σε συνδυασμό με τον ορισμό ενός ξένου νομίσματος και ορίζει τον ορισμό ενός ξένου νομίσματος. αυτό το αρχείο στο τέλος της ημέρας στο (MS.word ή Wordpad που δίνει αναφορές).



Fig-1-Appli.1
+++++++++++++++++++++++++++++++++++
2-    Application en math sur linux, unix, windows,
This application you give a nomber called no and it will calculate for 5 operations in a 0.00001 de sec.

So you can use it as calculator in very quickly applications.

2- Μαθηματική εφαρμογή σε linux, unix, παράθυρα,

Αυτή η εφαρμογή σας έδωσε ένα όνομα και θα υπολογίσει για 5 εργασίες σε 0.00001 δευτερόλεπτα.
Έτσι μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε ως αριθμομηχανή σε πολύ γρήγορα εφαρμογές.


                                                               Fig-2-Appli.2

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

3-    Application for multiple choices in electronics applications, a small example:
Here we can introduce different choices or functions and we can choose only 1 choice for each time.
For example Analog electronics:


3- Εφαρμογή πολλαπλών επιλογών σε ηλεκτρονικές εφαρμογές, ένα μικρό παράδειγμα:

Εδώ μπορούμε να εισαγάγουμε διάφορες επιλογές ή λειτουργίες και μπορούμε να επιλέξουμε μία επιλογή για κάθε φορά.

Για παράδειγμα αναλογικά ηλεκτρονικά:


Fig-3-Appli.3

                                ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
4-    Developing an application with GUI in Codeblocks or Visual C,


We will developing 2 test bottoms and 1 exit bottom, so the user push test 1 appling function exist in test 1, push test 2 appling function exist in test 2, push exit appling and asking to close all function and the program.

4- Ανάπτυξη μιας εφαρμογής με GUI σε Codeblocks ή Visual C,

Αναπτύσσουμε 2 πυθμένες δοκιμής και 1 έξοδο προς τα κάτω, οπότε υπάρχει δοκιμασία 1 για την εφαρμογή δοκιμής 1 στο δοκιμαστικό 1, η δοκιμαστική πίεση 2 υπάρχει στη δοκιμή 2, πιέζοντας την έξοδο και ζητώντας να κλείσετε όλες τις λειτουργίες και το πρόγραμμα.



Fig-4-Appli.4


                                   +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
                                        ++++++++++++++++++++++++++++++++++++
                                               +++++++++++++++++++++++++++++++
                                                    ++++++++++++++++++++++++++
                                                             +++++++++++++++++
                                                                      ++++++++++
                                                                            +++++
                                                                               +++
                                                                                 +

Merci mes amis espérons que vous pouvez utiliser ce deuxième niveau pour développer à partir du langage C beaucoup de bonnes applications pour l'ingénierie et les technologies électroniques supérieures.

Σας ευχαριστώ πολύ
Merci

Commentaires

Posts les plus consultés de ce blog

MATLAB and using matlab, utilisation de matlab, die arbiten für Matlab koncepten,

Modeling automatic systems using Matlab-simuliunk level 24

Développement informatique HTML